15 Haziran 2016 Çarşamba

15/06/16

Merhabalaaaaaaaaar

Finaller derdinden uzun bir aradan sonra yanınıza döndüm :) 3-4 günü saymazsak sağlıklı beslenmeme ve diyetime devam ettim. İstanbulda okuyorum ama finaller bittikten sonra Çanakkale'ye ailemin yanına döndüm. Burada işler daha kolay olacak gibi görünüyor çünkü ortam daha elverişli. Her şeyin başında maddi sıkıntı olmadığından paketli hazır köfte vb. ürünleri yemekten kurtulacağım. Ve öğrenci evimin mutfağı gerçekten iğrençti ve mutfağa giresim gelmiyordu. Artık daha çok mutfağa girip daha sağlıklı besleneceğim. Çanakaleyi bilen bilir havası bile farklı ve ben çok şanslı olduğum için evimiz denizin dibinde. Hatta bunları denize karşı yazıyorum :)


Ağustos sonunda erkek arkadaşım ve arkadaşlarımla zeytinli rock fest'e gideceğiz. Geçen sene denize bile giremediğim festivalde bikini giymek hedefim. Kendime indirimden büssürü şortlar aldım hatta biri beyaz !!! Hepsi de 38 beden. Aynalardan kaçmadan onları giyebilmek de hedefim.

Kendime plan program yapmaya bayılıyorum. Sıkılana kadar o programa mutlaka uyuyorum o yüzden müthiş :) Yeni programımı da paylaşıyorum hemmen sizinle.

İlk belirteceğim şey şuanda ister istemez 2 öğün yapıyorum. Uyandığım saat 12-1 arası oluyor o yüzden kahvaltı-öğlen bir arada oluyor akşama da normal akşam yemeği yiyorum. Gece de 1-2 arası yatıyorum ama akşam yemeğinden sonra acıkmıyorum en fazla meyve veya tarçınlı süt içiyorum. 6dan sonra yemek yemiyim falan diye bir kural da koymadım. 9da akşam yemeği yediğim de oluyor. Fazla uyumak da elbet zararlıdır ama 1 öğünlük kaloriyi almamak da gayet çekici geliyor bana :)

Gelelim programıma


  • UYAN
  • CEVİZLİ SU İÇ
  • YEŞİL ÇAY KÜRÜ HAZIRLA
  • KAHVALTI YAP
  • KAHVE İÇ
  • SPOR YAP
  • KÜRÜNÜ İÇ
  • HAVA UYGUNSA DENİZE GİR
  • YEMEK YE
  • KÜRÜNÜ İÇ
  • YÜRÜYÜŞ, KOŞU, BİSKLET VEYA TRAMBOLİN YAP
  • CEVİZLİ SU HAZIRLA
  • İYİ GECELER :))
Tabiki ara öğün falan da yapıyorum ama belli bir düzenim yok. Acıktığımda yiyorum canım ne isterse tabi sağlıklı olmak şartıyla :) Bir de beslenme programı yaptım kendime.

SABAH KAHVALTILARI İÇİN 1 HAFTA BOYUNCA
  • YUMURTA X 4
  • YULAF X2
  • 1 GÜN SERBEST (SAĞLIKLI OLMAK KOŞULUYLA) YİYECEĞİM.
AKŞAM YEMEKLERİ İÇİN 1 HAFTA BOYUNCA
  • TAVUK X 1
  • BALIK X 2
  • KIRMIZI ET X 1
  • SEBZE X 1
  • BAKLİYAT X 1
  • 1 GÜN SERBEST
Her öğünden önce çorba içip salata yemeye çalışacağım. Yanında ekmek yemeyi pek düşünmüyorum ama baktım doymuyo gibiyim ya tam buğday ekmeği ya azcık kepekli makarna yiyeceğim.

Bu arada güncel kilom 72 kg. Yine bildirim yapacağım elbette artık buralardayım :)))

Az kalorili bol sporlu günler :)

1 yorum:

  1. harika paylaşımlar teşekkür ederiz efem. uzun ara vermeden geri gel lütfen

    YanıtlaSil