25 Mayıs 2016 Çarşamba

INSANITY GÜNLÜĞÜM

1. GÜN Bugün Fit test günüydü. Çok yoruldum bu kadarını beklemiyordum.Fit test skorlarım:
1)Switch Kicks:75 2)Power Jacks:40 3)Power Knees:50 4)Power Jumps:20 5)Globe Jumps:25 6)Suicide Jumps:8 7)Push-up Jacks:15 8)Low plank Oblique: 31

2.GÜN Bol bol arada durup mola vermeli geçti bugün. Vücut alışkın değil tabi. Hiç böyle terlememiştim.
3.GÜN Dünden kalma bacak ağrılarıyla devam! Düne göre daha kolay oldu.
4.GÜN Bugün daha çok esneme hareketi var diye kolay olur sanmıştım ama en son can acımdan ana avrat sövdüm😦
5.GÜN Normalde mola 7. günde ama ben çarşamba günü başladım, molayı da pazar günü vermek istedim o yüzden bugün molayla geçti.
6.GÜN Hemen hemen hiç duraksız bi programdı ama ben  o kadarına dayanamadım o 20 tane yapıyorsa ben 10 tane yapabildim ama tam gaz devam!
7. GÜN Bugün ilk haftamı bitirdiiiim. Hala çok zorlanıyorum ama ilk günkü gibi videoyu durdurup dinlenme ihtiyacı hissetmedim sadece onlar 20 yaptıysa ben 10 yaptım çok yorulduğumda.
8. GÜN Kızlar bu spor süper bir şey ya. Yaptıkça gelişiyorsun. Hiç şınav çekemeyen ben zorlaya zorlaya 8 şınav çekebilir oldum yaşasıııın :)))
9. GÜN Bugün pure cardio günüydü tam tamına 801 kalori yaktım!! Canım çıktı ama değdi. İlk pure cardio egzersizinde 10 defa videoyu durdurup dinlenmiştim bu sefer hiç durdurmadııım :))))
10. GÜN Bugün nedense çok zorlandım yaparken kahvaltı etmeden başladım o yüzden olabilir ama yine de yapabildiğimi yapmaya çalıştım.

11. GÜN Bugün Cardio Recovery günü. Esneme ağırlıklı o yüzden pek yorulmadım ama esneklik kazanmışım.

12. GÜN Artık daha az yoruluyorum. Baya alıştım. Yaşasııın :))

13. GÜN Bugünün programında 2 tane ezgersiz vardı. İlki karın ikincisi her zamanki gibi cardio. Artık cardioda o kadar canım çıkmıyor ama karın egzersizinde karın kaslarım öldü!

14. GÜN Bugün yine Fit test günüydü. Fit test skorlarım:
1)Switch Kicks:90 2)Power Jacks:43 3)Power Knees:55 4)Power Jumps:22 5)Globe Jumps:30 6)Suicide Jumps:9 7)Push-up Jacks:17 8)Low plank Oblique: 37

15. GÜN Bugün de tamam :)

16. GÜN Allahım şu cardio abs + pure cardio ikilisini durmadan yapabildiğim gün en üst seviyeye ulaşıcam !

17. GÜN Artık vücudum daha esnek recoverydeki hareketlerde daha az zorlanıyorum :)

24. GÜN Finallerden dolayı yazamadım :( Ama her gün yaptım.  Bugün 1. ayım bitti. Bu zamana kadar yaptığım bütün egzersizler değişiyor. Heyecanla bekliyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder