8 Mayıs 2016 Pazar

Lezzetli Şeylerin de Yararlı Olabileceğinin Kanıtı : Tarçınlı Süt

Sebze sevmezdim, fast food aşığıydım. Belki de bu zamana kadar hiç bir diyetimin devamının gelmemesinin nedeni buydu. Kilo verdiren her şey çirkindir mantığı beni bitirdi. Bu sefer çok daha hırslı, kararlıyım ve daha bilgili. Günlerce araştırdım ve

ben ne kadar yanılıyormuşum. Diyet şeyler de lezzetli olabilirmiş. Hatta bu sefer o kadar istekliyim ki o hiç sevmediğim sebzeler bile bana güzel geliyor ve öyle hamburger olsun pizza olsun canım istemiyor. Bir de zaten sevdiğim ama kilo vermede etkili olduğunu bilmediğim şeyler varmış. Mesela tarçınlı süüüüüt:)
Peki kilo vermede nasıl bu kadar etkili bu tarçınlı süt?
Tarçın kan şekerini dengeleyip enerjimizi yükseltiyormuş. Aynı zamanda daha tok hissetmemizi sağlayıp bir de metabolizmamızı hızlandırıyormuş.
Süt vücuttaki kötü yağların yakılmasını ve yağ yakma metabolizmasının hızlanmasını sağlıyormuş. Kasları güçlendirir ve dolayısıyla daha fazla kalori yakmamızı sağlıyormuş. Son olarak da uzun süre tok tutuyormuş.
Nasıl kullanmamız gerekiyor?
Bir su bardağı süte yarım çay kaşığı toz tarçın koyup akşam üzeri ve yatmadan üç saat önce hüpletiyormuşuz. Yalnız günde 2 defa tüketmek lazımmış yoksa tarçının fazlası yan etkilere sebep olabilirmiş dikkat kızlar:) Ayda 4 kilo diyor ama bilemiyorum deneyip görelim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder