8 Mayıs 2016 Pazar

DÜMDÜZ KARINLAR İÇİN BİR MUCİZE DAHA

Bugün birkaç hafta önce keşfettiğim mucizevi bir şeyden bahsetmek istiyorum. Hakkında bir çok yorum okudum ama dedikleri kadar yoktur ya saçmalama demiştim taa ki deneyene kadar.


BİBERİYE YAĞI!!!
Kimileri çayını içiyor kimileri üstüne sürüyor. Ben size kendi denediğim yolu anlatacağım.
Öncelikle nerden bulabiliriz?
Zor bulunan bir şey değil hangi aktara girdiysem var.
Peki fiyatı nedir?
Şimdi burası çok karışık. Geçen gün kadıköye gittim 3-4 şişe alıp stoklamak için ilk girdiğim aktar bana 10 lira dedi. Küçük bir şişe için biraz pahalı geldiğinden 1 tane alıp çıktım. Ardından gittiğim aktarların verdiği fiyatlar sırasıyla 7,5 -12-16 ve max 24. Şimdi ben bunu anlamadım hepsinin boyutu aynı ve hepsi kadıköy’deki aktarlar. Tabiki gittim 7,5 tl olandan 2 şişe daha aldım ve evime döndüm.
Pekii nasıl kullanıyorum?
Her gün spor yapıyorum ve spordan 10 dakika kadar önce bütün göbeğimi ıslatacak şekilde sürüyorum ve oyalanmadan göbeğimi 2 kat streç ile sarıyorum. Oyalanmadan çünkü uçucu bir yağ olduğundan etkisini kaybetmesinden korkuyorum. Kızlar inanın deli gibi terletiyor. Evet spor yaparken zaten terliyorum ama diğer yerlerimin 2 katı kadar terliyor göbeğim. Mutlaka deneyin mutlakaa pişman olmazsınız: ))
Herkese iyi zayıflamalar !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder