9 Mayıs 2016 Pazartesi

Jillian Michaels 30 Day Shred Deneyimi

Hayatımı değiştiren kadın, daha doğrusu inşallah değiştirecek olan kadın Jillian Michaels. Artık aynalara bakmaktan iyice kaçtığım zamanlarda tanıştım Jillian'la. Forum sitelerinde gezinirken gördüm adını ardından başladım araştırmaya. Türk yorumlardan yabancı yorumlara 100 yorumdan en fazla 1 tane olumsuz yorum görünce dedim senin neyin eksik kızım bunlardan sen de yaparsın. Yorumların içeriği çoğunlukla programın zorluğu ve ne kadar kilo incelttiği. İlk başta gözüm korktu açıkçası ama yorumları okuduğumda o kadar motive olmuştum ki vazgeçmedim. 

Programın nasıl olduğundan bahsetmek gerekirse 3 levelden oluşuyor. Kolaydan zora doğru ilerliyor. 30 günlük bir program her leveli 10 gün yapıyoruz. İhtiyacımız olan şeyler 2 ağırlık, biraz boşluk ve bolca motivasyon. Aslında o kadar korkutacak bir şey yok. İlk gün zorlanıyorsunuz biraz ama sonra alışıyorsunuz. Zaten Jillianın arkasında 2 tane ablamız daha var biri daha kolay biri daha zor versiyonunu yapıyor hareketlerin.

Jillian acayip tatlı bir kadın. Kendisi de eskiden obezmiş fakat Amerikada yayınlanan The Biggest Loser programında bolca kilo vermiş kendisi. İşte bir Jillian Before Afterı.


Ben yaklaşık 3 hafta önce bitirdim programı. Aslında yarıda kestim de diyebilirim. 2. levelin son günü yurtdışına çıktım 1 haftalığına dönünce de yapasım gelmedi. Ama 20 günde bile 1 beden inceldim ve acayip kondisyon kazandım. Kendimi çok daha güçlü hissediyorum. Spora başlamak ve sevmek için en ideal şey jillian. Ben şimdi başka bir programa başladım. Proramı  bu yazımda anlattım burada da günlüğüm var. 

Hepinize iyi sporlar, iyi zayıflamalaaaaar !

1 yorum:

  1. Adsız20/5/17

    Merhabalar bende bu programı uygulayıp olumlu sonuç alanlardanım fakat bir şey düzeltmek istiyorum "Jillian Before Afterı" olarak gösterdiğiniz fotoğraf Jillian'a ait değil. Jillian önceden obezmiş fakat o yarışmada yarışmacıları zayıflatmak için spor koçluğu yapmıştır.Fotoğraftaki kişi ise programda yarışmış başka biri.

    YanıtlaSil