8 Mayıs 2016 Pazar

SPOR İLE İMTİHANIM !

Merhaba kızlar !
Bu yazımda spora nasıl başladığımı, nasıl motive olduğumu ve kafamdaki spor programımı anlatıcam. Tabii ki denediğim veya denemeyi düşündüğüm programları daha detaylı anlatıcam ama onlar yukarıdaki spor kategorisinde  olacak. Şimdi başlayalım.

Üşengeç! Annem babam keşke ikinci adımı bu koysaymış. Kalkıp yanındaki masada duran suyu içmeye bile üşenen bir insan düşünün. İşte o benim! Yanındaki suyu almaya üşenen bir insanın her gün sıcacık evini bırakıp spor salonuna gideceğini düşünmek de biraz değişik sanki. O kadar para veriyosun o salonlara sonra paranla rezil oluyorsun. İşte o yüzden o salonları oldum olası sevemedim. Ama kendime söz zayıflayınca ben de gidicem 1 ay yazılıcam iki alet yapıp o aynada fotoğrafımı çekip tıpış tıpış evime gidicem. Neyse baktım olacak gibi değil düşündüm düşündüm ne yapabilirim diye

internette araştırırken bi dvd gördüm. Jillian Michaels 30 day shred diye. Dedim alayım ne zararı var olmadı bırakırım diye. Allahım meğerse benim sporum buymuş! Deli gibi terliyosun hem de yarım saat içinde. Bu programı da spor bölümünde bulabilirsiniz. 20 gün yapmama rağmen 4 kilo verdim ama öyle yorumlar vardı ki ben 10 kilo falan beklerken 4 az geldi. İşte aç gözlülük! Ben de araştırdım daha etkili ne olabilir diye Insanity diye bir program buldum. Ve devam ediyorum. Tabii ki ayrıntılı bilgi yine spor’da.
Bu dvdler çok müthişmiş ya! Evinden çıkmadan kilo veriyosun. Ben de dedim ben böyle yürürüm. 15 kilo kadar fazlam var önce Insanity ile yağlardan kurtulup sonra jillian ile vücudumu güzelleştirip sonraki hayatıma da pilates ile devam etmeyi düşünüyorum.
Peki nasıl motive oluyorum?
Her gün ayna karşısına geçiyorum çıplak bir şekilde ve vücudumu inceliyorum. E o göbeği görüp motive olmamak mümkün mü? Bir de bence en etkilisi şey bence, her akşam yatmadan kendimi zayıf hayal ediyorum. Kendime 38 beden 1 etek 1 tşört aldım ve kendimi onlar  içinde düşünüyorum. Mutlaka deneyin bunları.
Unutmayın BİR KERE SONUÇLARI GÖRDÜĞÜNÜZDE, BAĞIMLILIK YAPACAK !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder