25 Mayıs 2016 Çarşamba

Jillian Michaels - Ripped in 30

Geçtiğimiz günlerde yeni bir karar almıştım. 26 hazirana istediğim kiloda ve fitlikte girmek ! Yürüyüş yapmayı veya koşmayı oldum olası sevemedim çünkü hep sıkılıyorum. Ayrıca daha çabuk ve etkili sonuçlar beklediğim için
workout dvdlere merak saldım. Jillian 30 day shed programını yaptım ve Jillian fanı oldum. Deneyimlerim bu yazımda. Neyse sonra Insanity yapmaya başladım. Çok memnunum, çok yoruyor, acıtıyor, terletiyor ama hedefim çok büyük olduğu için az geldi sanki. Jillianı bırakıp Insanitye geçme nedenim önce kilo verip sonra Jillian ile vücudumu şekillendirmekti sonra neden ikisi bir arada olmasın diye düşündüm. Okulum bittiği için bütün gün evde yatıp Kısmetse Olur falan izliyorum ve günde 40 dakikamı spora ayırıyorum. Madem bu kadar boşum ben de 40 değil 80 dakikamı spora ayırayım dedim ve Insanity bittikten sonra başlamayı düşündüğüm Ripped In 30a bugün başlama kararı aldım !!! Belki çok abarttım ama 1 ay dişimi sıkabilirim canım. 

Size biraz programdan bahsetmek istiyorum. Adından anlaşıldığı üzere 30 gün sürüyor. 30 day shred'de 10 günlük 3 level vardı bunda ise bir haftalık 4 level var. Kolaydan zora doğru gidiyor ama ilk leveli de kolay değilmiş araştırdığım kadarıyla... Yine shred'le aynı şekilde 3-2-1 tekniği uygulamış Jillian. 3 dakika güç, 2 dakika cardio ve 1 dakika karın çalışıyoruz ve 3 set her biri. Bütün hareketlerden tek bir defa ve 30 saniye yapıyoruz bu iyi çünkü 30 saniye sonra bitecek diye bakıyor insan :) Programda devam ettikçe yazımı güncelleyip her haftayla ilgili yorumumu yapıcam ama şimdi de yakılan kalorileri yazayım :)

WEEK 1

Fazla cardio yok ama zorlamıyor değil. Güç ağırlıklı kollar bacaklar çok fena acıyor. Cardio az  dedim ama kan ter içinde kaldım. Jillian her zamanki gibi çok tatlı ve çok motive ediyor. Insanity yaptığım için alışmışımdır çok zorlamaz diye düşünmüştüm ama Jillian işte.... İncelmek için çok etkili olacağını düşünüyorum aynı zamanda 275 kalori yakıyoruz.

WEEK 2
Cardio yine çok yormuyor ama hareketler ilk haftaya göre çok daha zorlayıcı. 300 kalori yakıyoruz.

WEEK 3
250 kalori yakıyoruz.

WEEK 4
235 kalori yakıyoruz.




Photo



















Yukarıda gördükleriniz before after fotoğrafları. Ben şimdi Jilliana tekrar kavuşma sevinciyle spora kaçar. Güncellemeler gelecek takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder