8 Mayıs 2016 Pazar

ZAYIFLAMA KÜRLERİNİN EN GÜZELİ (YEŞİL ÇAY SODA LİMON)

Kızlar inceliyorum ama kilo veremiyorum. Tabi ki önemli olanın tartı değil ölçü olduğunu biliyorum ama millet 5 kg verdim 10 kg yazınca nasıl kıskanıyorum😦 Ben de yine araştırmalara başladım. Vee işte karşınızdayım.


Evimizde çok rahat hazırlayabileceğimiz bir kür olduğu için hoşuma gitti bu kür. 2 haftada 5 kilo gibi bir sonuç vaadediyor. Tabiki bunu beklemiyorum zaten zararlı olur. Ayrıca yeşil çayın hele limonlu yeşil çayın tadını çok seviyordum zaten ben de bunu da deneyelim ne kaybederiz dedim gittim hemen aldım sade sodamı.
Peki Nasıl Kilo Verdiriyor?
Yeşil Çayın Zayıflamaya Etkisi:Yeşil çay iştahı bastırır, yağları yakar ve vücudumuzun ihtiyaç duyduğu tüm mineralleri karşılar. Ayrıca yeşil çay mükemmel bir antioksidan özelliğe sahiptir.
Sodanın Zayıflamaya Etkisi:Maden suyu içeriğinde bulunan mineraller ile zayıflamaya yardımcı olmaktadır. Ayrıca hazımsızlığı gidererek metabolizmanın hızlı bir şekilde çalışmasını sağlamaktadır.
Limonun Zayıflamaya Etkisi: Limon hücrelerde depolanan yağların vücuttan dışarı atılmasını kolaylaştırır. Vücutta enerji artışını ve yağ yakımını sağlar.
Malzemeleri Neler?
1 şişe maden suyu
2 tatlı kaşığı Yeşil çay
Yarım limon
Yarım litre kaynar su
Nasıl Hazırlanır?
  • 2,5 su bardağı yani yarım litre suyu kaynatın. Kaynadıktan sonra ocağın altını kapatarak üzerine 1 yemek kaşığı yeşil çay veya 3 poşet yeşil çay atıp 10 dakika demlenmesini bekleyin.
  • 10 dakika bu şekilde demlendikten sonra yarım limonu sıkarak kabuğuyla birlikte karışımın içine atın.
  • Daha sonra 1 şişe maden suyunu da içerisine ilave edin.
Vee afiyet olsun içeceğimiz hazır. Her gün taze olarak hazırlanması gerekiyormuş.Soğuk veya sıcak tüketebilirmişiz. 15 gün boyunca düzenli devam edip öğün aralarında içiyormuşuz. Veee bay bay yağlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder