8 Mayıs 2016 Pazar

Göbişlere Yoğurt Kürleri

Kızlaaaaar merhaba. Bugün sizinle kendi kullandığım, memnun kaldığım ve kesinlikle önereceğim iki yoğurt kürünü paylaşacağım. Göbişleri eritmek için birebirler.


1) YOĞURTLU LİMON KÜRÜ
Malzemeler:
  • Yarım limonun suyu
  • 3 Yemek kaşığı yarım yağlı yoğurt
  • 1 çay kaşığı pul biber
Uyumadan yarım saat önce bunları karıştırıyoruz yiyoruz. Açıkçası ben tadını çok seviyorum tabi sizi bilemem.Tabi ki sonrasında bir şey yemek yok. Bu kadar basit. Tabi ki tek başına bu yeterli olmuyor sporla ve sağlıklı beslenme ile desteklendiğinde mucizevi sonuçlar elde edebilirsiniz. Hepsini birlikte yaptığımda bir ayda belimden 5 cm kadar inceldim. Tabi önemli bir nokta var öyle 2 gün deneyip olmadı demek yoook, en az iki hafta devam ettikten sonra sonuçları görmeye başlayacaksınız:)
2) ZENCEFİL, ZERDEÇAL, TARÇIN VE YOĞURTLU KÜR
ZERDEÇAL: Hafıza güçlendirmeye karşı çok etkili bir baharattır. Ayrıca hazmı kolaylaştırarak vücuttaki ödemin atılmasına yardımcı olur.
ZENCEFİL: Yağ yakan baharat olarak bilinir. Zayıflamaya yardımcıdır. Göbek yağlarını eritir. Etkili şekilde kilo verdirir.
TARÇIN: Zencefil gibi zayıflamaya yardımcı bir baharattır.
NASIL YAPILIR?
4 yemek kaşığı yoğurda yukarıdakilerden birer tatlı kaşığı karıştıralım, yatmadan 2-3 saat önce yiyip bol su içelim. Tabi ki sonrasında bir şey yemek yok. Tadı çirkin ama yenmeyecek gibi de değil zayıflamak için neler yapıyoruz bunu mu yapamayacağız. Yalnız dikkat edilmesi gereken bu kürü her gün uygulamayın yoksa vücüdunuz alışır ve etkisini kaybeder. Haftada en fazla 3 defa uygulayın. Kullananlar bir gecede 500 grama kadar verdiklerini yazıyorlar.
Ben her gün limon kürünü, pazartesi ve perşembe günleri zencefilli kürü uyguluyorum ve tavsiye ediyorum. Düz göbişli günler kızlar :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder