8 Mayıs 2016 Pazar

SPORLA KİLO VERMEK İSTEYENLERİN DİKKATİNE

Merhabalar:)
Kilo vermeye tekrar karar verdiğimde kendime bir şart koydum. Öyle acı çekmeli, iğrenç, pis, hiçbir şey yiyemediğim bir diyet yapmayıp sporla zayıflamak. Tabi ki yediklerime dikkat ediyorum ama artık yaptığım şeye diyet değil

sağlıklı beslenme diyorum. Zaten ingilizcede diyet sağlıklı beslenme demek. Bizim dilimize kim onu bu şekilde sokup benim gibi yemek aşıklarının korkulu rüyası yaptıysa yazıklar olsun ona. Zaten bir insan ne kadar uzun süre diyet yapabilir ki? 2 yıl boyunca hiç çikolata yemicem dersen nah yaparsın onu. Hadi yaptın 2 yıl sonunda 2 ayda yersin 2 yılda yiyeceğin çikolatayı. Kendimden biliyorum yani. Canın çikolata çektiyse ye ama bir parça ye oturup bütün paketi yiyip bokunu çıkarma. Zaten önemli olan onu yakmak. Nasıl mı? SPOR.
Hiç kondisyonum olmamasına rağmen 1 aydır falan ağır sayılabilecek spor yapıyorum. Terliyorum canım çıkıyor. Moralim bozulmasın diye fazla tartılmak istemiyorum ama geçen gün kendimi tutamayıp tartıldım. Allahım yıkıldım resmen ağlıcam. Sen o kadar spor yap canın çıksın 1 ayda anca 78 kilodan 75 kiloya in. Sonra moralim bozuk bozuk instagramda gezerken bir fotoğraf gördüm.
Aynı kadının farklı kilolardaki resimleriymiş. Sevindim hemen koştum mezurama göbeğimi ölçeyim ne alemde diye. 7 cm gitmiiiiiiiş !! Nasıl sevindim inanamazsınız.
Eğer sporla kilo veriyorsanız tartıdaki rakama pek güvenmeyin. Kilo hedefi değil beden veya ölçü hedefi koyun. Benim amacım geçen yazımda anlattığım üzere zayıf değil fit olmak. Yani güçsüz yumuşak ve düz bi karın yarine güçlü sert ve düz bir karın. Kas yakmak değil tam tersine yağlarımı kasa dönüştürmek. En sağlıklısı da bu zaten. Sakın az kilo verdim diye üzülmeyin, motivasyonunuzu düşürmeyin vücudunuz uğraşlarınıza tepkisiz kalmaz emin olun:)
İyi incelmeler, sıkılaşmalar !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder