8 Mayıs 2016 Pazar

27/04/16

Merhaba güzeller !
Düzenli olarak ölçülerimi veya yaptıklarımı paylaşacağım yer burası. Bugün insanity workout programına başladım. Çatlaklarım için lireac kremine başladım, selülitler için at kılı fırçası aldım. Aynı zamanda yoğurt kürü uygulayıp yeşil çay içiyorum. Günde
2 litre kadar su içiyorum. Biliyorum daha çok olmalı ama unutuyorum😦 Spordan önce biberiye yağı sürüyorum. Pilav, makarna, tatlı kestim çok canım isterse arada bir kaç yudum alıyorum o kadar. Öyle çok sıkı bir diyet programım yok. Yumurta ve sebze fazla yemeye çalışıyorum. Ekmek olarak beyaz yerine tam tahıllı ekmek yiyorum ve kızartma yerine çoğu şeyi tost makinesinde yapmaya başladım. Ayrıca youtube’dan karın, bacak, popo ve kol için 10 dakikalık videolar buldum ve her gün birini yapıyorum. Evet her yerim problemli az sonraki fotoğrafta göreceksiniz…. Hepsinin detayları ilgili kategorilerde olacak merak etmeyin:)
İşte bugünkü ölçülerim ve fotoğraflarım. Görüntü için şimdiden kusura bakmayın ama amaç motive etmek değil mi zaten….
GÖĞÜS:  104
ÜST BEL:  90
GÖBEK: 97
BASEN: 107
KOL(TEK): 33
BACAK(TEK): 66
KİLO:  75

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder