24 Mayıs 2016 Salı

Benim Spor Programım


Ya ben böyle geleceğe yönelik planlar yapınca nasıl mutlu oluyorum ya :) Spora kilo vermek için başladım ama kendime uygun sporu bulunca o kadar sevdim ki ömür boyu yapmaya karar verdim. Önceki yazılarımda on defa bahsettiğim üzere spor salonlarını ve yürüyüşü sevmiyorum o yüzden ben de çözümü workout dvd'lerde buldum. Bu yazımda neden workout aşığı olduğumu anlattım. Bildiğiniz üzere şuan ınsanity ve ripped in 30u birlikte götürüyorum. Bitmelerine 35 gün kaldı ve tabiki kendime yol haritamı çizdim :)





1. YOL


35 günün sonunda 60 kiloyu görürsem tabiki pilatese başlıyorum. Accayip merak ediyorum ya. Hemen topu alayım üstünde yuvarlanayım. Ama fitnessı da bırakmayı düşünmüyorum. Insanity yaratıcısı shaun t nin focus 25 diye yeni bir programı çıkmış. 25 dakikada 1 saatlik spor yapmış gibi oluyormuşuz.

2. YOL


Baktım 65+yım aslında p90'a başlamak istiyorum ama çok malzeme gerektiriyormuş :( Ama bilemiyorum belki eser alırım her şeyi başlarım bana belli de olmaz. Olmadı jillianın body revolutionu yapıcam. Bahsettiklerimin ikisi de 90 günlük programlar youtube'a yazarsanız oha diyeceksiniz.

3. YOL


65 ve 60 arasında olursam yine shaun t nin cize dance programına başlamayı düşünüyorum. Dans ede ede ne biçim zayıflamış hatunlar yahu. Hem de sıkılmadan yaparım.Bir de PIYO var o da müthiş etkiliymiş 60 gün yine.
 21 Day Fix
4. YOL



İstediğim kiloya ulaştım ama hala göbeğim duruyor veya bacaklarım tombik tombik. Göbeğim için jillianın 6 week 6 pack veya shaun t nin hip hop abs düşünüyorum. Bacaklarım fenaysa jillian killer buns and thighs. Vee tabiiki 21 day fix. Ağustos gibi sevdicekle tatile gitmeyi düşünüyoruz ben de temmuz gibi buna başlayıp incecik olmayı düşünüyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder