20 Mayıs 2016 Cuma

NEDEN WORKOUT DVD?

home fitness ile ilgili görsel sonucuHerkese merhaba :)

Nasılsınız? Biliyorum kendiniz için bir şeyler yapmaya başladığınız için içinizde kocaman mutluluk dolaşıyor ama aynı zamanda biraz hayat tarzınızı değiştirmenin sersemliği var üzerinizde. Bugün sizi yeni, sağlıklı hayatımdaki en iyi arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum. 




Spor yapmadan kilo vermek bence mümkün değil, mümkün olsa bile sağlıklı değil. Spor salonları pahalı, kokuyor ve ben onca insan arasında rahatça hareket edemiyorum. Ya yanlış yaparsam gülerlerse? Ay salondaki en şişman benim gibi bir çok dertlerim var spor salonlarıyla ilgili. Yürüyüş yapmak iyi güzel hoş ama her gün saatlerce aynı şeyi yapmak çok sıkıcı geliyor bana ve daha yavaş sonuç alınıyor.

Geriye ne kaldı? Tabiki benim ciciş workout dvdlerim. Kendimi daha güçlü hissettiren, en etkili sonuçları aldığım arkadaşlarım. Size uzuun uzuun övebilirim onları ama daha anlaşılabilir olması açısından madde madde anlatmak istiyorum.

  • Spor yapmak için evden çıkmanıza bile gerek yok. Böylelikle spor salonuna gidiş dönüş yolunu geri kazanıyorsunuz.
  • Yorulduğunuz zaman durdurma şansınız var. (En fazla 30 sn durdurmanızı öneririm)
  • Dışarıdaki insanların bakışlarından çekinmeden istediğiniz gibi rahat hareket edebiliyorsunuz.
  • En kısa sürede en çok kalori yakıyorsunuz.
  • Dünyanın en iyi antenörleriyle ucuza veya bedavaya çalışıyorsunuz.
  • Videodaki fit insanlar sizi motive ediyor.
  • Konuşmalarıyla bizi motive ediyorlar.
  • İstediğiniz zaman gece uyku tutmadığında bile kalkıp egzersiz yapabiliyorsunuz.
  • Kendi başınıza olmadığınız için kaytarma şansınız olmuyor.
  • Çoğu internette var olduğu için bedava!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder