13 Mayıs 2016 Cuma

Zayıf Olmak mı Fit Olmak mı?

Merhabalarr
Bu yola 80 kilo ile başladım boyum 156. İlk hedefim 65 kiloya düşmekti hayatım boyunca hiç görmediğim bir kilo ve kendimi o şekilde hayal bile edemiyordum. İdeal kilomu hesaplamak
hiç aklıma gelmemişti bir gün bir sitede karşıma çıktı bi bakayım neymiş dedim ve 56 dedi bana. 56 ne demek ya? Hayatım boyunca hayal ettiğim kiloya geldiğimde hala 10 kilo fazlam olacak!

Öyle çok zayıf, sıska, çöp bacaklı, küçük memeli bir kız olmak hiç istemedim. Sadece şort veya etek giydiğimde kendimi gördüğüm vitrinlerden kaçmamak, o güzel üste yapışan tişörtlerden giyebilmek ve aynaya baktığımda kendimden utanmamak istedim.  Sonra sporu keşfettim. Nefes nefese kalmayı, kaslarımın deli gibi yanmasını, duştan çıkmış gibi terlemeyi keşfettim.  Deşarj oluyorum, dinç hissediyorum, sinirimi atıyorum ama en önemlisi kendimi GÜÇLÜ hissediyorum.
Kadın dediğin zayıf olacak, erkeğine muhtaç olacak diye bi düşünce var günümüzde. Tecavüzlerin veya kadınlara şiddetin belki de en büyük nedeni bana göre. Kadınlar zayıf görülüyor ve erkek her istediğimi yaparım mantığına giriyor. Google amcaya fit girls diye aratın bakalım neler çıkıyor. Seksi popolar, şekilli bacaklar, düz karınlar belki o karınlarda küçük six packler, el sallarken bıngıl bıngıl sallanmayacak kollar. Ve GÜÇ.
Günümüzde, ülkemizde kadınların en çok ihtiyacı olan şey. Güç demek karşı koyabilmek demek unutmayın. Vücudumuz güçlü oldukça biz de güçlenicez. Korkmadan yaşayıp, aynalardan kaçmayacağız hatta aynanın karşısına geçip vay beee diyeceğiz. Çok değil en fazla bir sene sonra.
DİYET YAPIP ZAYIF DEĞİL SPOR YAPIP GÜÇLÜ OLALIM KIZLAR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder