8 Mayıs 2016 Pazar

BUGÜN YENİ BİR GÜN

Merhaba kızlar !
18 yaşında, bugünden 1 ay öncesine kadar kendini balık etli sanan, 18 yıl sonunda bir gün aynaya baktığında ŞİŞMAN olduğunu farkeden bir üniverste öğrencisiyim. Önceki yıllarda 2 defa bu düşünceye kapıldım. İlkinde büyük bir hevesle spor salonunda buldum kendimi. 1 ay gittikten sonra 5 kilo verdim
ama her şeyden çabucak sıkılan biri olarak bundan da sıkıldım.Bir de her gün evden çıkıp spor salonuna gitmeye üşenmek de var tabii. Sonra tabi tekrar aban fast food’a abur cubura verdiğim kiloyu fazla fazla geri aldım. 2 sene sonra yine bi geldiler bana ve bi heves dukan diyetine başladım. Çok güzel yaptım 3 ay kadar bi sürede 10 kiloya yakın verdim ama derslerim yoğun olduğundan spor yapmıyordum (tabi bunlar hep bahane) Spor yapmayı bu yaşıma kadar hiç sevmedim zaten. Kim evden çıkıp da gidecek o zayıf zayıf kızların dolandığı spor salonlarına. Neyse 3 aydan sonra sıcak bir günde bayılacak gibi oldum ve arkadaşlarımın ısrarıyla biraz ara verdim(!) Sonra bi baktım hooop bütün kilolar geri, bir de hoşgeldin çatlaklar. Baktım olmuyor vazgeçtim ve 2 yıl sonra bugün tekrar buradayım. Bu sefer farklı olacak ama hissediyorum.
Artık beni çok seven ve beni olduğum gibi her şeyimle kabul eden bir sevgilim var. Bir gün ayna karşısında duruyoduk ve birden dedim ki Naz sen napıyosun? Şu yanındaki çocuğa bak cillop gibi bi de kendine bak. Kim bilir bizi görenler neler diyolardır ‘Bu çocuk bu kıza nasıl bakmış’.O gün tak etti kafama ve araştırmaya başladım ne yapabilirim diye. Yüzlerce forum sitesine girdim dolaştım kafam çok karıştı. Forum sitelerinde veya bloglarda iki çeşit şeyle karşılaştım hep. Ya birisi çok güzel kilo vermiş before after fotoğrafları falan ama anlatmıyor bi türlü ya. Sağlıklı beslendim, spor yaptım ee onu biz de biliyoruz. İkinci çeşit ise bir blog açmış aynı benim gibi işte şu spora başlıyorum, şu diyete başlıyorum gelişmeleri yazıcam diye ama hani nerde gelişmeler?
Ben de dedim ki yahu kim bilir benim gibi kaç yüz tane kadın var, aradıklarını bulamıyorlar. En iyisi ben de şu zayıflama blogu olanlar kervanına katılayım ama onlarla birlikte zayıflayalım. Hangi çatlak giderici kremi denediğimden hangi sporu yaptığıma, ne yediğime kadar her şeyimi paylaşayım. Hatta kendi kilomu, vücut ölçülerimi, nasip olursa before after fotoğraflarımı… Böylelikle hem ben motive olurum buraya yazarken, hem siz yalnız olmadığınızı hatırlarsınız. Umarım hem size hem bana iyi gelir bu blog.
İYİ ZAYIFLAMALAR :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder