8 Mayıs 2016 Pazar

SPORDAN ÖNCE KAHVE

Günaydın Kızlar !
Bu yazımda sizlerle benim de yeni öğrendiğim bir bilgiden bahsetmek istiyorum. Çoğunuz gibi ben de kahveye BA YI LI YO RUM. Eskiden çay içmeyi de çok severdim ama kilo vermeye karar verdiğimde çayı şekersiz içmem gerektiğini biliyordum ama bir türlü sevemedim. Ben de iyice kahveye ve bitki çaylarına sardım. Meğersem ne güzel yapmışım.

Spordan yarım saat önce kahve içmek yağ yakılmasına yardımcı oluyormuş !!!
Peki başka ne işe yarıyormuş?
* Kan dolaşımını hızlandırdığı için egzersiz performansını arttırıyormuş.
Kas ağrısını azaltıyormuş bu da ağır egzersizlerde kendimizi biraz daha zorlamamıza yardımcı oluyormuş.
Dayanıklılığımızı arttırıyormuş. Egzersiz sırasında hissettiğimiz yorgunluğu %5 azaltıp performansımızı %11 arttırıyormuş.
*Kas ve doku yaralanma riskini azaltıyormuş.
O zaman bugünden ihtibaren her spordan önce bir bardak kahve içmeye !
İyi sporlar, düz göbişler, sütun gibi bacaklar :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder