23 Mayıs 2016 Pazartesi

Açlık Otu İle Zayıflama

Selam hepinize :) Bir kaç gündür yoktum çünkü malum finaller :( Tabi ki sağlıklı beslenme ve spora devam. Bu aralar sporu çifte çıkardım jillian ve insanity birlikte götürüyorum. Bir de yeni bir bitki keşfettim. Metabolizmam baya yavaş ya günde bir defa tuvalete çıkıyorum ya hiç çıkamıyorum. Belki en büyük dezavantajım :( Ama sanırım bir çözümü buldum Açlık otu !!



Eminönü mısır çarşısından 100 gramını 6 liraya aldım ama sanırım tüm aktarlarda bulabilirsiniz. Tuvalete çıkarmada baya etkili ama ishal yapabiliyor. Biraz da kanıtlanmış faydalarından bahsedeyim.

  • Vücutta oluşan yağları çözer ve yeniden oluşmasını engeller
  • Tokluk hissi vererek kilo vermede yardımcıdır.
  • Mide rahatsızlıklarına iyi gelir.
  • Metabolizmayı  hızlandırması sebebiyle kabızlık sorununu ortadan kaldırır. Açlık otu doğal müshil olarak da bilinen bir bitkidir. 
  • Tansiyonu düzenleyici etkisi vardır özellikle yüksek tansiyonu olan hastalara önerilmektedir.
  • Böbrek kumu döken hastalar için dökmeyi kolaylaştırıcı bir bitkidir.
  • Bağırsak parazitlerini önleyici etkisi vardır.
Kaynatarak veya kaynar suyun içinde bekleterek içebiliyormuşuz. Ben aynı anda ne kadar faydalı olsa o kadar iyi diye baktığım için biraz yeşil çay ve 5-6 yaprak açlık otunun üstüne kaynar su koyuyorum 10 dakikada mis gibi hazır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder