8 Mayıs 2016 Pazar

Selülitllere At Kılı Fırçası

Selülitler, selülitlerimiz….. Belki kadınların %80inin sorunu ve tabi ki soruna yönelik piyasada bir çok krem satılıyor. Farklı vücutlarda farklı kremler etki etse de kullanıcı yorumlarındaki en ortak payda kremi kullanmayı bırakınca sevgili selülitçiklerin geri geldiği.

Bundan yıllar önce Eda Taşpınar bi türlü yakamızı bırakmayan selülitlere bir çözüm bulmuş da haberim yokmuş. Tabiki selülitsiz bacaklara giden yolda ilk şart şekere tuza mesafe koymak bol su içmek ve en önemlisi spor yapmak ama işi biraz hızlandırayım derseniz internet yorumlarına göre denemekte fayda varmış.
Ben de hemen denemeliyim dedim ve kadıköyde aramaya koyuldum. Gerçi öyle pek aranacak bir şey değilmiş bütün aktarlarda varmış ben 15 tl’ye aldım.
Neye benziyor bu fırça?
Nasıl kullanılır?
Temiz ve kuru vücüda sabah, akşam 10ar dakika yukarı aşağı masaj yapıyormuşuz. Yalnız cildin kuru olması önemliymiş.Eğer beğendiğiniz bir selülit kremi varsa önce kremi sürüp üstüne bu fırçayla masaj yapmak da yararlı oluyormuş.
Tabi ki kendi deneyimlerimi blogumun günce kısmında sizinle paylaşacağım. Mutlu günler, Selülitsiz bacaklar :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder