8 Mayıs 2016 Pazar

Çatlaklarım Vs Lierac

Artık çatlaklardan gına geldi valla. Kilo verip dümdüz karnım olsa bile göbeği açık giyinemem bunlar böyle kalırsa. Çözümü yok deniyor ama belki biraz azalır diye krem denemelerine başladım.


Aslında vichy’nin çatlak kremini almak amacıyla yollara düşmüştüm ama belki 10 eczane dolandım hiçbirinde yok hatta artık üretilmiyor falan dediler ve hepsi bunu önerdi. En son bıktım aman denemekten ne zarar gelir dedim. Forum sitelerinde falan genellikle hamileler kullanıyor ama olanları da geçirir diyorlar. 105 lira gibi bi fiyatı var. Parayı verirken azcık içim acıdı tabi. Geçecekleri garanti olsa 500 tl istese onu da verir bi ay aç gezerim ama işte garanti değil. Neyse verdik artık her gün spordan önce çatlaklarıma sürüp masaj yapıyorum. Aynı zamanda inceltici özelliği de varmış kremin. Bakalım birlikte öğrenelim ne kadar etkili diye. Krem bu arkadaşlar.

Bunlar da şimdiki çatlaklarım krem bittiğinde aynı şekilde bir fotoğraf daha koyucam değişimi birlikte görelim:)
Çirkin görüntü için ozur dilerim ama her şey sizin için. Başka çözümleriniz varsa yazarsanız çok sevinirim bunlardan kurtulmam lazım: (

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder