15 Mayıs 2016 Pazar

KENDİME SÖZ !


Merhabalar. Bugün günlerden 15 Mayıs 2016 Pazar. Bugünü not edin !! Bommmba gibi geliyorum. Bildiğiniz üzere Insanity programını yapıyorum. 3. hafta 4. günümdeyim ve tamamlamama tam tamına 45 gün kaldı. 


Üniversite öğrencisiyim ve Istanbulda yaşıyorum. Tam Insanity bittiğinde okulum bitiyor ve memleketime dönüyorum. 

Hedef koymanın önemini biliyoruz. Benim de bir hedefim vardı 60 kilo olmak. Peki ne zaman? 10 yıl sonra mı? 1 ay sonra mı? 45 gün sonra mı? Zaman hedefim yoktu açıkçası. Olsun da ne zaman olursa olsun gözüyle bakıyordum çünkü hedefimi gerçekleştiremezsem yaşayacağım hayal kırıklığından korkuyordum. Artık korkmuyorum çünkü yapıcam!!!

KENDİME SÖZ VERİYORUM


  • Her sabah limonlu karbonatlı su içicem. (Faydaları)
  • Sporumu asla aksatmayacağım. (Insanity günlüğüm)
  • Her spordan önce bir bardak şekersiz kahve içeceğim. (Spordan önce kahve içmenin faydaları)
  • Biberiye yağımı sürüp sporuma öyle başlayacağım. (Faydaları)
  • Her gün 2 bardak yeşil çay içeceğim. (Yeşil çay kürüm)
  • KAÇAMAK YOK!
  • Ara öğünümde şu yapay az kalorili çikolatalar, form bisküviler yerine sebze, meyve, yoğurt veya süt içeceğim.
  • Akşam yemeğinden sonra acıkırsam yoğurt yiyeceğim, canım tatlı isterse tarçınlı süt içeceğim. (Neden tarçınlı süt?)
  • Her akşam yoğurt kürümü yiyip öyle uyuyacağım. (Yoğurt Kürüm)
  • Günde en az 2.5 litre su içeceğim.
  • Her gün rutin sporumun yanında kol çalışacağım. (Hangi egzersizi yapıyorum?)
  • Her cuma tartılacağım.
  • Fit test günlerinde vücut ölçülerimi ölçeceğim.
  • Instagram hesabımda paylaştığım her fotoğrafın altında gün sayacağım. (Sayılı gün çabuk geçer)
  • Her hafta 2 kilo vereceğim.
  • 26 haziranda 60 kilo olacağım.

Ben kendime söz verdim siz de şahidim olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder